Melodifestivalen by my self :(

Allt bra?

Jag har missat bloggen några dagar nu, vet inte varför, har nog bara inte orkat med datorn över huvud taget.

Jag bytte ju som sagt från mamma till pappa i onsdags efter gymmet (som för övrig var skönt, men kanske inte nog jobbigt, ja, gymmet alltså), så nu sitter jag i vardagsrummet här som är nymöblerat. Vet inte om jag kan säga att det är bättre än tidigare, men det är absolut närmare till tv:n från soffan, och det är ju bara bra för mig . haha
För allvarligt, jag ser nästan ingenting. Har inte bytt linser på typ 2  ½ månad nu (man ska byta efter en månad), och det är ingen vits att köpa nya för jag måste göra en ny undersökning. Och nån undersökning har jag inte tid med just nu. Vi får se, jag måste ju göra nånting åt det i allfall.

Hahah, just nu sitter pappa och pratar sprit med mig. Först fick han lov att fråga mig om han fick ta en eller två klunkar av nått skit han hade. Och jag fick väl lov att vara snäll och säga ja, när han för en gångs skull ska ut på nånting. Och då förklara han för mig att det han drack faktiskt var gott, jämnfört med allt annat som man nästan fick kväljningar av. Så då fick jag ju lov att i allafall lukta på det, men jag behövde inte smaka om jag inte ville, haha. Ja han är nog redan lite full. Men nu åker han i allfall. 
Nej nu kom han igen, för han glömde snusdosan. hah herre gud. 

Just det, jag har ju klippt mig också! Har äntligen blivit av med allt det slitna, och det är inte alls mycket kvar nu, men jag är faktiskt ganska nöjd ändå. Ska se om jag kanske kan slänga in en bild också :)

Sen finns det inte så mycket mer att säga. Kommer sitta här själv hela kvällen eftersom pappa drar ut, Elvira sover hos Madde och Hugo som vanligt ska ner till grannarna. Så jag ska se på melodifestivalen, äta chips och dipp, walters och dricka partysoda. Det blir säkert mysigt får vi hoppas. Annars ringer jag väl efter sällskap.

Ha nu en trevlig kväll, och inga dumheter ;)

kram josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0