Rockkarusellen

Som sagt var jag ju till Falun igår. Hann inte skriva nånting för det vart lite mycket att göra efter skolan innan jag skulle åka, sen kom jag hem vid 2 och var kanske trött, så de vart inget. Men jag får försöka förklara hur det var istället då. Vi fick iallafall åka med fulaste bussen dom kunde hitta. Ledsen att säga detta alla leksandsfan, men det var leksandsbussen. Men hur som helst var den ju varm och skön på dit vägen så det var ju skönt. Vi kom fram vid 20 över 7 nångång tror jag, och då gick vi till arenan där dom skulle spela. Där fick man ju lov att hänga av sig jackan och i den hade jag min kamera så det vart inga bilder, drygt att gå och hålla i de hela kvällen. Lina Hansson startade kvällen med sina tre låtar. Skitbra, hon fick även tredje pris så det var väl fler än jag som tyckte hon var bra, tjej från Vansbro, det är bra det!
Less than four som jag hejade på gick inte vidare alls. Då vart jag sur. Haha nejdå, men jag tyckte faktiskt dom var bäst av alla och sen fick dom inte ens ett litet pris. Istället vann nått metall band för att dom hade bra låtmaterial och bästa framträdande. Hm, var de för han slet av sig tröjan eller? Nej, dom sög.
de slutade 11, och jag vart totalt helslut, kunde knappt stå upp, så det var skönt att sätta sig i bussen tänkte jag, men sen kommer vi dit och det är svinkallt. Jättemysigt. Skönt att tillslut komma hem och krypa ner i sängen.
Tyvärr så fick jag ju lov att ställa alarmet idag också. Så det vart ingen sovmorgon hur gjärna jag än ville det. Utan idag så blir de buss till borlänge och cozmoz. Final i musikdirekt. Vi får hoppas Less than four vinner idag iallfall.
Ja juste, jag glömde ju säga att mitt sällskap i går var Malin, lilla sötnosen. Sen titta väl min lilla elin förbi några gånger, stackarn hade inte ätit nått sen 11 på dagen sen när hon åt en yogurt så fick hon så ont i magen att hon knappt kunde stå upp. Tur hon har sin Robin som tröstar henne, och mig :) hihi

Nej, nu lär jag åka till mamma. Har ju sminket kvar där för det ville jag inte ha med mig till Falun. Så nu ska jag dit och hämta det, sen åka till farmor och sminka mig. Sen lär jag ta ut pengar också .. Få se om det kanske blir lite shopping på kupolen innan cozmoz.

Nej, nu får de vara nog för denna gång. 

kram J

Kommentarer
Postat av: amanda N

tack josse :)

nej julia gjorde den åt mej :)

2009-03-28 @ 18:05:29
URL: http://amaaaandan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0