Nu är det gjort

Som sagt, nu är det gjort, igen. Håret är blondt igen. Känner mig lite som en apelsin skulle man kunna säga, men jag vet att det inte är så oranget. Får man använda silvershampoo ett tag så blir det nog bra.
Mammas hår vart också bra. Lite ljusare bara precis som hon ville ha det. Så det var ju kul med lyckade färgningar för en gångs skull.

under färgningen                                mamma väntar på att få ta ur färgen.
   Jag färgas blond                           mamma väntar på att ta ur färgen

Mitt resultat blev:
mitt resultat efter färgning 
ganska dålig bild, men jag ville inte ta framifrån eftersom jag rest ut sagt såg förjävlig ut, denna får duga.
Mamma har jag inte fått nått resultat på än, men det kommer antagligen lite senare.

Det vart såklart inge Cattis i kväll heller. Mamma fick mig att stanna hemma. Varför ska vi nog inte prata om. Så istället blev det en hemmakväll med tacos och tv och kortspel med mina älskade syskon. Ibland är dom iallfall älskade.
Hugo och Lucas skulle såklart försöra allt med sina jävla påsar efter godiset. Men det vart ju ganska snygga kort tills jag kom på att det faktiskt var riktigt äckligt och skrek åt dom att sluta. Det tog ett tag men tillslut lyssna dom ändå på mig. Storasyrran har alltid rätt vet ni ;)
Här är den ABSOLUT FULASTE BILDEN jag har på min mobil just nu! :hugo flantar sig med en plastpåse



Nej nu ska jag nog gå upp och läsa lite i boken jag fick av mamma för nån vecka sen. Har inte hunnit långt, men känner redan nu att den blir bra. "Tjänsteflickan" heter den och är skriven av Josephine Cox. Ett boktips!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0