lite pömsig idag

Usch vad trött jag är! Jag har varit så trött hela dagen, har bara legat i soffan och sett på ton disney. Har inte ens varit ut en enda gång. Eller egenrligen har jag ju det eftersom jag kom hem efter 12 inatt, men de räknas ju inte direkt.

jaha, nej inge läxa vart de heller. Fy på mig, men jag är verkligen hur trött som helst. Och sen har jag hur ont som helst i magen så jag skulle helst vela ligga med en vetekudde på magen och stoppa i mig tusen panodiltabletter. Skulle inte vara nånting att skylla på egentligen.

Jag vill shoppa, hitta så himla mkt snyggt igår på kupolen men har ju typ inga pengar. Jag behöver jobb!! :p

nej, blir nog inge mer skrivande idag, så jag får säga godnatt.

kram J

Kommentarer
Postat av: amanda N

hehe ;p

2009-03-29 @ 20:51:36
URL: http://amaaaandan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0