ingen vanlig måndag

Måndag måndag måndag, ja som vanligt ungefär. fast bara två och en halv lektion för min del.

Nu sitter jag och kollar på spårlöst. Kul att se, men inte ett favoritprogram direkt. Det där nya programet "tonårsliv" börjar ju om en kvart eller så, det ska jag absolut se. Verkar jätteintressant. Hoppas jag får se det för mamma bara, jag menar ifall inte hon ska se nånting annat, de är inte alls lika kul att sitta uppe själv och se på tv. Och nu ser jag ju nånting också. Var iväg till Borlänge och gjorde en ny synundersökning och köpte nya linser för ett halvår. Så nu ska jag väl iallfall klara mig ett bra tag.
Det vart inte mycket shopping eftersom det snöade så grymt mycket. Ja det där låter ju lite konstigt kom jag på.. men mamma hatar att köra bil när det snöar och därför fick vi lov att skynda oss lite så vädret inte skulle bli mycket sämre. men jag hann köpa ett par jeansleggins. ÄNTLIGEN! Ja jag har ju velat ha såna så himla länge. Dom var fina också, det vart inga blå utan ett par grå/svarta, så jag är riktigt nöjd. Tänke prova en jacka också, men hann ju som sagt inte.

Imon kommer älskade kusin hem :D Jag är så sugen på att träffa henne nu, och jämnföra mig med henne, hoppas hon inte har blivit brun alls .. ;D haha

Nej, nu ska jag se klart på tvn, vi synes

kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0