Hockeymorgon

Godmorgon. Sovit gott?
Det har jag, och snart går jag iväg på hockey. Ska möta upp sandra där så man har nån att prata med under matchen. Efter matchen åker vi på kalas till min lilla kusin Ebba-Lisa. Jag har gjort en liten spargris till henne som hon kan spara sina pengar i. Självklart lägger vi i ett litet startbidrag också.

ja den här lilla sötnosen ska sitta på spargrisen och vakta hade jag tänkt mig. Den pysslade jag ihop med mamma igår eftermiddag.  
här har ni en liten sötnos som ska sitta på spargrisen och vakta pengarna, typ.
hon vart ju inte så himla snygg eftersom jag fick lov att göra ett eget ansikte, men hon diger gott.

Nej nu måste jag dra på lite mascara så jag inte ser helt död ut.

kram josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0