Godmorgon

Idag sov jag riktigt länge. Det var längesen jag sov till 1 på dagen, men jag var ju ganska trött på bussen hem, sådet var inte så konstigt att jag somna som en stock när jag kom hem.

Igår var det faktiskt riktigt kul. Less than four fick inget pris nu heller, men jag tycker fortfarande att dom var absolut bäst. I am so me kom två och fick en bok, sen var det Treva, som spelade folkmusik som vann. Dom var väl duktiga, men jag tycker inte om sån sorts musik, så jag vart lite besviken.
Nu tog jag iallfall massor av bilder, och dom ska jag hinna lägga in innan det blir fel på minneskortet igen.

Idag ska jag göra klart en rest som jag har haft i flera månader. Nämligen existensiella frågor i SO. Sen kemi också hade jag tänkt. Det blir säkert inte som jag hade tänkt mig, men jag ska verkligen försöka ta mig i kragen och bli klar. Det är inte kul att vara efter i ett ämne, eller rättare sagt ha IG i ett ämne vilket jag har just nu i So.

Nu vet jag inte vad jag ska dra till med att skriva, så därför får de va slut nu. kommer lite mer senare idag.

kram J

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har inte heller gjort klart dom frågorna :s fy på oss! ;)

2009-03-29 @ 17:18:59
Postat av: amanda N

jag har inte heller gjort klart dom frågorna :s fy på oss! ;)

2009-03-29 @ 17:20:28
URL: http://amaaaandan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0