Bastu är väl bland de skönaste?

Bastu är väl bland de skönaste som finns?
Ingen inlägg igår, de kommer nu istället.
Simning var de som gällde på gympan igår. Riktigt med tärningsverk har jag nu dagen efter. 6 vändor med bara bena tog verkligen, och sakta gich det också. Men det går, det är bara att kämpa på. Det allra skönaste med hela dagen var att vi slutade efter gympan, så vi som inte åker med bussen kunde alltså sitta kvar hur länge vi ville och basta. Jag och Elin satt väl där i typ en halvtimme.

Nu tar vi om idag istället.
Finns inte så mycket att berätta, men det är tisdag och som vanligt volleyboll.
Ska jag vara ärlig är de inte särskilt roligt, och heller inte särskilt drygt, så de ger ju inte så mycket, men visst, de är ju en kunskap att kunna spela volleyboll också. Vi får se hur länge jag fortsätter, det finns ju ganska många själ till att sluta...
Men nu är jag i allfall hemma. Har fortfarande inte hunnit in i duschen, för mamma har inte fixat varmvatten, men jag tror de börjar bli någorlunda vart nu. Men går jag in i duschen nu, så kommer jag nog att missa början av mästarnas mästare som börjar om 10 minuter, och de vill jag ju inte.

Och i mon blir det gymmet med Malin. Skönt, de kan jag behöva -.-

Jag har faktist inte mycket mer att komma med idag, så vi säger hejdå, jag återkommer kanske.

min lilla prinsessa (:

min lilla prinsessa är duktigast på att springa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0