Bandyturnering ;)

Halloj. Hoppas allt är bra. För min egen del känns det tomt på något vis. Man skulle ju vilja veta vad det är man saknar.

Fredag och bandyturnering. Den gick ju åt skogen som det brukar göra för oss. Det gick bra i början, men på något konstigt vis som iallfall inte jag fatta, så kom vi på en sistaplats. Men det var pris ändå så det får man väl vara glad för ;) Sen var det så att jag faktiskt fick pris för snyggaste målet av tjejerna. Det var iallfall totalt oväntat. Kanske ska tillägga att det var på en straff jag gjorde mål också, så jag är nog aningen stolt ändå.
Efter bandyn gick jag med Cattis och Elin till gymmet. Tränade lite magmuskler,ben och rygg, men man var ju lite slut efter bandyn ändå, så det vart inte så länge. Men skönt ändå att sätta sig i bastun ett tag. Och efter det, så hungrig som jag var då har jag nog aldrig varit. Det har inte blivit mycket mat idag.

Men nu sitter jag i varje fall hemma hos mamma. Funderar lite på hur jag ska göra med träningen i mon. Eftersom det är handbollsmatch så kommer nog inte så många vara där ändå, och med tanke på den träningsverk jag har redan nu så tror jag att jag står över jag också. Vi får se hur det blir.
Jag åker i allfall till Cattis i mon efter 4 nångång. Om mamma kan skjutsa mig. Men det måste lösa sig. Det var ungefär evigheter sen jag var dit sist. Usch

Sen har jag gjort om bloggen. Den var för mörk innan. Så vill jag inte ha den, men jag har inte nog med tålamod för att sitta och skriva in massa koder och skit. Vi får se, jag ska kolla i mon om jag hinner ändra nånting.

Men nu ska jag kolla lite på blocket. Vi ska nämligen skaffa en ny kanin eftersom den andra antagligen har blivit överkörd.. Det är en anledning till att det är tråkigt att bo nära vägen :( 
Men dom vi har kollat på tidigare idag var verkligen JÄTTESÖTA. Så får hoppas det blir en sån. Mamma köper den i smyg, Roger får alltså itne veta nånting. Haha

Nej vi syns.

kram josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0