vill ni veta vad jag sysslar med?

Tänkte lägga ner bloggen under sommaren, men vi får se hur det blir. Kommer iallfall ett inlägg idag tänkte jag, och har jag tid över eller om det är dåligt väder kan man ju komma med några meningar så ni fortfarande vet att jag lever :) 

Gårdagen spenderades i borlänge. hade fått jobb igen, nu är det är p&l så behöver dom väl en massa påsar (munkmix, jag delar upp påsar med 2 liter i varje typ..). Det gick bra och det var en massa folk där också, mer än vanligt såklart. hade också velat vara på p&l, ville se mötley crue. 

Idag börjar pepes cup här i vansbro också, en fotbollscup som har funnits jag vet inte hur länge, ett bra tag iallfall. Så vi som är med och spelar i lag här i närheten får såklart en massa pass utdelade, till exempel stå i kiosk eller servera mat. jälvklart fick jag ett pass som börjar kl 06,00 - 10, inte jättekul, men ska väl ta mig upp i år igen.
träffa folk nere vid plan och såg på lillasyrran när hon spela. Tyvärr vart det ingen vinst, men dom tar dom i morgon ;)
så ja, i morgon blir de tidigt morgon igen, måste till äppelbo halv 9, sen vansbro igen.

jaja, nu har ni lite nytt att läsa igen ;) Får väl se när jag återkommer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0