Läs och lär mina vänner

Tänkte att ni ville ha lite att läsa, eller egentligen ville jag bara ha nånting att göra, läs och lär :D



ALLT OM JOSEFINE, nästan


1. Hur gammal är du om fem år? 21
2. Vem var den sista du träffade? Roger (mammas sambo eller vad man säger)
3. Hur lång är du? 168cm
4. Vilken var den senaste film du sett? sagan om ringen tror jag, eller sagan om de 2 tornen
5. Vem ringde du senast? mamma eller pappa, kommer inte ihåg vem.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? vilken kiosk då? har fortfarande inte sett dig :) <3 till tobias
7. Vad är dagens planer? Har inte så många, klockan är alldeles för mycket, eller nej, hon är ju över 00.00 så då är det väl pepe då ;p
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms för jag hatar verkligen att prata i telefon
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? kanske en timme sen.
11. Vilken ögonfärg har du? mycket blå :)
12. När vaknade du idag? 10.10
13. Har du någon gång hittat en katt? nej
14. Vilken är din favoritplats? skulle säga vart som helst, bara man är med rätt person/er
15. Vilken plats föredrar du minst? trånga områden, får man säga skrubbar eller garderober?
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Kvar i vansbro tror jag, jag trivs rätt bra faktiskt... Fast helst vill man kanske utomlands, men det är önsketankar
17. Vad skrämde dig som barn? ormar, vi hade alltid massa ormar på gården förut, vilket vi fortfarande har men, och jag har alltid varit livrädd för dom.
18. Vem fick dig att skratta senast? Roger antar jag
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? vad är det då?
20. Har du stationär eller bärbar dator? en egen bärbar, en stationär vid mamma och en bärbar vi pappa
21. Sover du med eller utan kläder på dig? sover i mina trosor
22. Hur många kuddar har du i sängen?  2 tror jag
23. Hur många landskap har du bott i? baara dalarna
24. Har du någon gång spytt på fyllan? haha ja.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? barfota såklart
26. Är du social? ibland och oftast :)
27. Vilken är din favoritglass? vanlig vanilj, med massa frukter till
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Spara mycket till framtiden, men antagligen åka iväg och shoppa en massa kläder och köpa mig en systemkamera.
29. Tycker du om kinamat? nej, verkligen inte!
30. Tycker du om kaffe? Kommer aldrig i hela mitt liv att dricka en hel kopp kaffe, det svär jag på.
31. Vad dricker du till frukost? juice, mjölk eller oboy
32. Sover du på någon särskild sida? Jag vrir mig nog hela tiden, rygg mage, vänster höger alltså
33. Kan du spela poker? nej
34. Tycker du om att mysa? såklart.
35. Är du en beroendemänniska? nej, tycker jag inte
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? känner och känner, josef från d fyller då år då
37. Vill du ha barn? ja, tvillingar, en pojk och en flicka :) haha
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelskan är väl rätt så bra och sen kan jag väl nån mening från franskan, men annars nej 
39. Har du någonsin åkt ambulans? nej
40. Föredrar du havet eller en pool? har aldrig badat i havet, men det vore nog skapligt skönt, väljer det.
41. Vad spenderar du helst pengar på? kläder, skönhetsartiklar och sånt, men sen på nått man verkligen känner att man vill ha, då känns de bra att lägga pengarna på de :)
42. Äger du dyra smycken? njae, inte särskilt.
43. Har du någon gång testat narkotika? nej
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? en godis
45. Vem är den roligaste människan du känner? vet nog inte
46. Välj ett ärr på din kropp? Ryggen från att jag ramlade av en trähäst när jag var 5.
47. Vad har du för ringsignal? sony ericsson
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja, stackars freja har fått ärva...
49. Flirtar du mycket? nej, haha
50. Vart togs din profilbild för din blogg? i mitt rum, måste byta snart...
51. Kan du byta olja på bilen? absolut inte !
52. Har du fått fortkörningsböter? nej, har varken moped eller bil eller nått sånt
53. Vilken var den senaste bok du läste? tjänsteflickan
54. Läser du dagstidningen? nej, eller kollar väl ibland om jag inte har något att göra.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? nej
56. Dansar du i bilen? nej inte direkt
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? p3
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? ett recept
59. När var du i kyrkan senast? jadu, bra många år sen.
60. Vilka personer utmanar du? Alla so känner att dom vill skriva lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0