SOMMARLOV!!

Idag är det den 11 juni, jag har ont i halsen, jag är trött och ja, allt beror på att skolavslutningen är över och jag har sommarlov!
så mycket tårar som jag gjorde slut på där på bara några minuter, asså jag vet inte om jag har gråtit så mycket nån gång i hela mitt liv, det var nog både glädjetårar och sorg... Det brast verkligen när cattis kom med sin ros, eller när jag kollade vad hon hade skrivit på lappen. Det kändes som jag inte skulle träffa henne på hela sommarlovet, och efter så flyttar vi ju ifrån varandra så då kommer vi heller inte att ses. Men sommaren SKA spenderas mycket med henne och alla andra.
Efter traktoråkningen drog vi till furuvik och hemliga resan. Var hemma klockan 8 i morse. Hemliga resan gick till borlänge för paintball och laserdome eller vad de heter. Jag låg mest i bubbelpoolen som fanns, de var göötast :)

Vi hade iallfall roligt på traktorn, skrek som grisar allihopa, ingen hade nån röst kvar när vi kom fram tror jag :p men det är väl så de ska vara? :) 

"vi var 9c allihopa, vi var 9c allihopa!"
"vi ägde a, vi ägde b, vi ägde a, vi ägde b, vi ägde d, vi ägde a, vi ägde b, vi ägde a,vi ägde b, vi ägde d!"
"vi valla nice, vi valla nice, vi valla nice, vi valla nice, vi valla nice, vi valla nice"

Ja, jag har ju inte skrivit något på ett bra tag, varför har jag ingen förklaring till.
I tisdags hade vi ju våran avslutningsmiddag. Tågade in med våra bordskavaljerer vilken var tobias för min del, sen vart vi bjudna på rostbiff och glassbåt som efterrätt. Lite klen tycker jag,men mn kan väl inte kräva mer av lilla smedbergsskolan.

Imorgon åker jag till falun och ser på Agnes när hon tar studenten. Grattis till henne som är helt klar med skolan nu ! :D

Inom kort kommer det massa bilder från skolavslutningen, måste bara få tag på en usb, men tror det kan bli i helgen :) Få se om dom kommer in här eller om dom hamnar på bilddagboken, men isf får ni en länk dit. Nu ska jag iallfall kolla bdb, sen blir de läggdags

Puss på er, och godnatt :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0