slut på godis och dyligt, nu blir josse nyttig!

Var de min dator de var fel på eller gick det inte att komma in på bloggen för nån/några timmar sen? Jaja, jag hade väl inte mycket mer att komma med då än vad jag har nu.
Som jag trodde vart det inte mycket av min dag :p Har suttit ute så ofta det varit sol, men det var ju inte särsklit länge..

Imorgon ska jag sluta äta godis och ja, allt skit, i två veckor. Har sagt två veckor bara för att ha ett mål, känns det bra så slutar jag väl två veckor igen. Känner att det blir för mycket sånt för min del, så imorgon blir jag nyttig :p Får köp hem lite jordgubbar och meloner och sånt gott istället, då klarar jag mig nog :) haha
jag får väl önska mig själv lycka till..

Känns rätt onödigt att skriva om jag inte har nått att skriva om, då blir de bara tråkigt. Skriver i morgon istället :)

Godnatt godingar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0