samma gamla vanliga tisdag ,..

helt vanlig tisdag känns de som, alltså inget händer. Borde hitta på nått eftersom de är sommarlov, men jag har noll fantasi just nu. Jag önska verkigen att jag hade en systemkamera. Är så jäkla sugen på att ta kort. Visst har jag min sugkamera, men de blir inga fina bilder. sen vill jag ha photoshop också, men kan inte installera...

Fast jag ska ju iallfall iväg på träning. Vi skulle mest prata om framtiden och uppehållet, men det blir väl lite lätt träning också, de kan behövas för min del...

Nu lär jag få tag på busstider till äppelbo på något vis, men sidan funkar visst inte så jag vet inte riktigt hur jag ska göra det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0