obesegrade!

Jag är jättedålig på att blogga nu för tiden, men är de varmt ute vill man ju gjärna vara ute och få lite solbränna. Nog för att jag har väldigt ful solbränna nu ... Har bränt mig på axlarna, och sen har jag som tjocka ränder längre ner på armarna och lite under knävecken, så ja, det är ju snyggt ....

Skulle ju berätta lite om dagen igår.
Var till rättvik och spelade oavgjort 1-1. Det var en jobbig match, svetten rann imprincip innan man hade kommit in på plan. Jag tyckte vi hade bra spel, men vi fick inte in nog mångamål bara. Jag hade några målchanser, synd att man inte är så duktig på att skjuta, och sikta....
Iallfall kom jag väl hem från matchen också, eftersom det var morsdag spran jag in på ok ochköpte godis till mamma. Sen när jag kom hem var hon inte hemma, så ja hade chansen att plocka lite maskrosor till henne :p
Mamma vart iallfall jätteglad, för de är ju som sagt tanken som räknas.
Jag och sandris gick ner till jofsen och bada. Sandris första dopp! Jag var en dag tidigare ;) vi var i ett tag iallfall, och ja, d var väl 14,9 grader i vattnet, så det var ju inte direkt ljummet...
Vi avsluta kvällen med att sätta oss på selins och äta mat och fira mamma. Mummms

Men idag är de måndag. Och vi hade fotbollturnering i skolan. Vill ni veta hur de gick också?
Jani, 9c gick självklart obesegrade och som vinnare ända tills slutet då vi skulle möta lärarna igen. Dom vann över oss på straffar, men det räknas inte, eftersom dom hoppa in i semifinal direkt. Så ja, 9c vart vinnare, av eleverna iallafall ! :D
Nu är jag så jäkla slut så bena vier sig strax. Slockna i soffan ett tag, och det var skönt, men sen vibrera telefon så jag vakna tyvärr, haha .

Imorgon ska vi till flygfältet, ser inte fram emot, nej...

jaja, nu har jag skrivit mycket tycker jag, så jag borde få gå och lägga mig :)

nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0