En fjuttig bildbomb från veckan :)


Bild från matchen i helgen, och ja, jag tror den matchen på något vis har blivit raderad ut mitt minne, för jag kommer inte ihåg hur den slutade ... ? Det enda jag minns från den är den där fula fjortisen.


Jag och sandris åkte och badade efter matchen, det var varmt i vattnet och sandris fick sitt första dopp för i år avklarat :D


Från bakdagen i skolan. Här är vårat bord, och vi fick nått hederspris, kuligt :D
Om ni inte ser det så var det iallfall chokladtema på vårat bord ;)


Min enda bild från närsen runt. Det regnade och var jävligt, men ändå inte så farligt drygt.
Rejält med träningsverk ... Tänkt er, jag har gått 3,7 mil med 3 stopp på ca 8 timmar, jag är stolt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0