vanlig vardag, typ

Goddagens :D
Vädret är lagom fint just nu, kom en liten skur i morse när vi stod i jordgubbslandet, men den märkte väl itne ni andra av som säkert låg hemma och sov ;)

 Idag har jag varit till åktjärn med kusin Agnes och pappa. Vart inte något bad, men nu vet jag vart den ligger så jag drar nog med mig mina höskullekompisar dit på lördag och badar.
haha just ja, jag kanske inte har sagt det, men vi ska iallafall sova på höskullen på lördag, jag och 4 kompisar. De blir säkert jättemysigt som vanligt! Käka tacos ska vi göra iallfalll ;))
Ikväll drar jag till Äppelbo på fotbollsträning igen. SKÖÖNT! Och självklart roligt, de är fan roligaste på hela veckan, eller iallfall innan och efter ;D haha nejdå

fats nu ska jag och pappi åka och handla lite priser och mat tills i morgon, sen hämta fotbollsskor och benskydd till Elin och mickis. Imorgon tjejer, då gäller det! :

Josefine Svensson
Ellen Jansson
Amanda Norgren
Mikaela Forsberg
ida Persson
Elin Hansson
Elin Snabb
Eveline Persson
Sofie Olsson
Anna Gudmunds
Moa Olsson
Ida Olsson

watch out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0