Time for höskullen ! ;D

Sitter och väntar på världens bästa tjejer! Mickis, Amanda, Elin och förhoppningsvis Ida kommer hit om nån timme. Vi ska käka tackos, bada och sen har jag fixat nått gott till dom :) Självkart en massa godis på höskullen blir de också ;)
Det här med höskullen är en tradition vi har haft i några år, de är väl typ för att fira min födelsedag eller nånting, även fast vi inte tänker på de :P

Jag tror jag måste fixa "det där goda" som jag skulle göra till dom nu, sen ska jag bära ut lite täcken och filtar och sånt så vi inte behöver sova direkt i hön. Men jag ska nog fixa ett inlägg till sen :)

Puss så länge


Elin är hemma från Stockholm och kommer självklart hit och fortsätter vår tradition :)


ÄlsklingsMickis :* MYCKET GAMMAL BILD, om ni inte märkte det ;)


idapida :D


Mandismandis ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0