funderingar

Kom på en grej.
Det är väldigt mycket tjaffs om att man inte får ta kort på folk och lägga ut på internet utan tillstående. Men hur är det egentligen md en tidningsreportrar, får dom ta kort på vem som helst och sedan lägga ut i tidningen utan tillstående? Asså de borde ju vara lika där att dom måste be om tillåtelse innan bilden publiceras, de är ju rätt många som läser tidningen liksom....

jo jag, cattis, amanda och sandra var ju med på bild i dd, jag håller på och skrattar ihjäl mig ser de ut som. Asså den var inte så farlig, men tänk om jag inte hade velat att den skulle vara med? ;P
jaja, jag får väl inget svar på min fråga genom bloggen, men ville skriva de ändå av nån anledning :) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0