15/7 - 09

Hejsan hoppsan. Sitter och planerar lite inför fredagen. Har fått några fler medlemmar till i laget och det är bra. Jag tror det kommer bli jättebra jag, hoppas bara alla lyckas få ihop lag och att alla kommer! Annars kan det ju bli lite problem. Det löser sig :)

Jao, de vart ju jordgubbar för min del idag också. Amanda la av efter måndan och Alexandra efter igår, så idag fick jag väl gå och prata för mig själv. Nej men de gick bra, plockade nog bättre idag eftersom jag inte hade så mycket annat att göra. Snart kommer sandra också, vi ska baka negerbollar, mumma

Nej, ska dra i mig en varm macka från igår som inte är varm längre och sen hoppa in i duschen, sen får sandris komma ;D

Höres i kväll :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0