Om veckan

Godmorgon. Eller ja kl är väl 1 snart, men ändå. Idag regnar de som vanligt dom senaste dagarna, så vi har bara vart inne än så länge. Har inte så mkt att säga om idag, men tar resten av veckan ist :)

Imorgon är de onsdag och då blir de jobb igen för min del. Åker med tidig buss till borlänge med farmor och packar munkmix igen, får väl ihop några kronor och de kan vara bra, för på torsdag ska jag till blänge med amanda och sandra igen. Äntligen får jag shoppa lite :D
Iallafall, när vi kommer hem på torsdag så åker vi hem till sandra. Skulle sova i "det bruna" eller vad hon nu kalla det :P Blir säkert roligt. Sen är de fredag och träning, då har jag bestämmt att jag ska baka pizza på kvällen också, gött ;D
Lördag är de nås som gäller. Storängefesten med cattis och elin. Hoppas på bra väder, annars är de tråkigt, då får vi se om jag åker dit. Men sen är de söndag och då ska jag sova ;D
De vart visst inge semester den här veckan, får se när det blir, mamma har visst inte ens pratat med fia, så inte vet jag hur de blir. Hoppas de blir nånting iallafalll :D

Nej, nu vette sjutton vad vi ska hitta på, men de blir väl nått kul iaf :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0