Slutjobbat för min del

Godmorgon. Vaknade för nån timme sedan. Känns gött att få sova. Jag ringde nämligen och sa upp mig igår från jobbet. Tycker jag har gjort det bra om har varit där i 2 veckor iallafall, det är ju inte direkt en dans på rosor. Men jag hade en annan bra anledning också, vi drar nämligen på semester snart. Vi vet inte vilken dag eller så, men det blir säkert nu till veckan iallafall, så då tyckte jag det var lika bra att sluta nu. Fick ju min lön i lördags och det var ju lite iallfall, så jag är nöjd :)

Idag ska jag iallfall till Äppelbo på träning. Synd att det ska vara så jävla kallt bara, kommer väl halft frysa ihjäl :s men jaja, det är kul iallafall. Och nu är det inte länge kvar till Suncup i karlstad. Fyfan va kul de kommer bli :D

Nej, jag får skriva mer när jag kommer hem, måste kolla några bloggar och packa väskan innan jag drar till bussen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0