rolig natt.. (skämt åsido)

Det här är inte roligt. Spydde inatt på grund av kvinnliga problem, kan knappt stå upp för jag har så fruktanvärt ont. Alltså det här är värr än annars, men det går väl över snart som tur är.
Låg kvar i sängen i morse till kvart över 1 för jag inte orkade resa mig så de känns lite som at jag har slängt bort halva dagen, jaja. 
 
Måste väl iallfall fixa mat till mina syskon och mig själv såklart, får bli pannkaka today :D
Annars har jag inga planer tack gode gud, haha

Nej nu ska jag kolla igenom några bloggar och lyssna igenom gamla låtar, sen blir de matlagning

later ;p


Kommentarer
Postat av: Ida Windahl

sV: Ja jag skulle det, kom in och allt :) Men jag ångrade mig och ringde och ändra :D

2009-07-08 @ 17:43:11
URL: http://idawindahl.blogg.se/
Postat av: Ida Windahl

SV: Ja, hah de va ju typ hur många som helst som skulle gå bf ^^

2009-07-08 @ 18:09:44
URL: http://idawindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0