Påhittigheten sprödar ..

Just ja, det är ju träning snart så då kan jag ju strunta i städningen ett litet tag, tills jag kommer hem. Eller nej, de går ju inte de heller, för då ska jag till plasket eller vart de nu var och kolla vad som händer där. Fast jag kan i och för sig inte åka till plasket utan sällskap, de är ju inge roligt... Så de kanske blir städning ikväll ändå, skit

vet ni hur fruktansvärt tråkigt det är när det regnar så förjävligt? Det känns som jag är fast i det här dammiga huset tillsammans med dom jag helst av allt skulle slippa nu.
jag kom på en sak :D jag tar med mig min skruttiga kamera ut, tar på mig stövlarna och min blåa jacka, byter till ett par andra jeans, sen går jag ut och tar några kort. Det blir väl trevligt? Jajjemen det gör jag.

Gud, min påhittighet är helt otrolig, var får jag allt ifrån ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0