Om våran tokiga turnering :D

Jises jag blir galen. har suttit och planerat en massa, och det vart alldeles för mycket jörngympa för min del. Det är skapligt irriterande att få sms just när man börjar komma in i räknandet, för då blir de bara skit igen. Men nu är jag iallfall klar, eller ett tag iallfall. Måste ut och fixa en till grej först...

Vet ni vad? det är nämligen såhär att min bror och några kompisar till han har kommit på att dom ska ha en skojturnering i hulån nu på fredag. Dom har fixat 6 stycken lagkaptener som ska fixa ihop varsit lag och ha hand om på turneringen. Jag fick ansvaret för ett lag och vi kommer bli ett riktigt girlpower lag :D Pallar inte lägga ner tid på att ta med "såna som man tycker är bra". Man ska väl ha roligt, och roligast har man med sina kompisar, så vi blir en massa goa glaa tjejer :)
Iallfall blir de inge jobb på fredagen då, utan jag tar ledigt, kan ju vara gött att sova nån timme :P Hoppas verkligen det är slut snart, om de inte är de så ger jag mig efter lördagen när vi har fått lön ;) haha Med plockningen alltså :P 

Nej, nu ska jag ut och fixa igen ;D  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0