lång arbetsdag ;D

Tjenamors. Hemma efter en lång arbetsdag (:P not) . Skapligt ont i fötterna iallafall och ändå fick jag inte gå hem och sova efter, jaja , trevlig pratstund iallfall :D
Tjänade iallafall ihop en liten slant till så jag har några kronor mer att handla för i morgon. För ja i morgon blir de borlänge igen fast med sandra och amanda. Smink ska jag köpa, och jeans, sen får vi se vad de blir, men för en gångs skull har jag lite pengar så jag kan köpa med mig lite allt möjligt :p

Nja, egentigen finns de inte så mycket att säga om dagen även fast den har varit händelserik, vet inte hur jag ska förklara detdär, men iallafall.
Men ja, när klockan blir 9 eller nånting så ska jag åka och äta korv, och piggelin. haha

Hejdå och godnatt !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0