Josse blir aldrig klar...

Ah, ännu en dag avslutad. Känns skönt att klockan bara är halv 1 och jag har nästan hela dagen kvar till annat. Nyss tagit mig en dusch så jag ska väl äta lite flingor sen sätta igång med städningen igen. haha ja jag vart inte klar igår heller, pappa tyckte jag skulle slutavid 10, kanske vore bra med mat liksom, så de var inte mitt fel, utan pappas :)

Förebild finns

Ja, härlig ordning liksom.. Och ni har inte sett resten av rummet ;) kommer inte få se hlr än :D

Nej nu blir de kolla bloggar igen, sen sätts städningen igång igen.

puss :*

Kommentarer
Postat av: Emilia Landgren

Jag läser din blogg varje dag nu, jag tycker den är neutral och inte bara mode liksom. Skönt när du känner att du kan skriva vad som helst liksom. Hoppas du får en trevlig dag =D

2009-07-10 @ 15:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0