Godmorgon!

Godmorgon allihop!

Idag är de tisdag och de är dags för girlnight. Spa, bad, grillning, höskulle och smygning, och med världens bästa Amanda och Sandra. Det kommer bli alldeles toppen! Ska snart ta cykeln ner till zoom´s med sandris och mandis och köpa lite mer grejer till spaát, sen fortsätter turen till konsum eller ica eller nått och köper korv till grillning, och godis självklart! Mer räcker inte min ekonomi till....

Har packat hela morgonen nu, amanda smsa i morse och sa att jag skulle packa till cuppen nu, för mathias skulle ta med det hem till dom. Vi åker ju på torsdag så jag sover hos amanda i morgon :)

Nej, jag tänkte att under tiden jag väntar på amanda kan jag ju lägga upp resten av bilderna från i lördags :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0