Duvnäs/Hulån cupp

Omg, jag är så jävla jävla jävla trött! Jag tror inte mina ben orkar bära mig om jag reser på mig. Jag däckar säkert ännu tidigare idag än jag gjorde igår. Hann knappt hem från träningen innan jag låg i soffan och sov.

Fotbollsturneringen var jobbig men rolig. Vi fick stryk alla matcher utom en, och den var mot min lillasysters lag ;) haha
Men hur som helst spela vi iallfall hur bra som helst sista matchen, vi skulle faktiskt ha vunnit. Alltså, vi var ju BARA tjejer i vårat lag, så de var grymt ändå att vi lyckades göra lite motstånd. Grabbarna fick ju iallafall kämpa mot varandra så.
Jag hade ju tänkt ta en lagbild på oss i kämparbrudarnas lag, men jag glömde minneskortet till kameran hemma, sen trodde jag att mamma hade tagit med mobilen hem, men jag hitta den sen när jag skulle hem. Så de vart inge bild, vi var snyggast iallafall, men de fatta ni väl redan ;D

Nej, nu ska jag göra negerbollar igen, för jag är så jävla sugen på såna. Sen ska jag säkert sova. Imorgon är det jordgubbar igen, och jag skulle gissa på att de blir sista dagen för min del. Orkar inge mer nu ..

Säger godnatt ifall de inte kommer fler inlägg
Goodnight

Kommentarer
Postat av: Sandris

Ja nog gjorde ni bra motstånd men det var vi som gjorde målen ;) Åhh negerbollar gött! :) <3

2009-07-17 @ 21:21:39
URL: http://sandraerinadanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0