Ditt och Datt

Nu är de äntligen helg! tänkte jag säga... Men man kan ju inte kalla det helg om man får lov att jobba varje dag. Det blir jobb i morgon i jordgubbslandet, och på söndag måste vi ner till plasket med laget och hjälpa till med några påsar, så nehej, inge sovmorgon, inge lediga dagar.
Kändes väl lite (egentligen mycket) segt att gå upp i morse. Påsarna under ögona hängde väl längre ner än vanligt, men jag fick väl lov, pengar är pengar och jag vill ha dom.

jaha Josefine,  vad hade du tänkt göra med pengarna du tjänar då?
Jo kära du, från början önskade jag mig pengar i födelsedagspresent för att jag skulle köpa en ny kamera, en systemkamera, och då skulle pengarna ha gått till den. Men sen ångrade jag mig. Jag vill inte ha någon kamera och tänkte köpa en ny datorn istället. Ni vet en sån här minidator, de kan ju vara bra att ha när skolan börjar och så. Men sen kom jag på att jag har ju en dator liksom. Så det får bli SHOPPING för hela bunten pengar! Det känns nog inte lite skönt att åka till örebro och bränna dom på massa snygga kläder ;) I love!

Mm, vi drar till Örebro nästa vecka och shoppar. Vi har inte kommit på nånstans att åka med pappa, så vi bestämde oss för att det fick bli shopping, pappa tyckte att vi alla behövde lite mera kläder (a

Nu måste jag dra ner till farmor och farfar, för vi ska få pankis nu igen ;D


Nu drar jag och systra ner till farmor på pankis :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0