Bästa födelsedagen :)

Uj vilken härlig födelsedag det blev :D

Inte så mkt paket men fan, de är väl inte de de hänger på! :P På kvällsidan fick jag skjuts till järna, var ju sån här VNF festival eller vad dom kalla det. De enda bandet jag hörde som faktiskt var lite bra var ju dökött, och det var ju typ ända gången de var nå folk där också, så de var inte så konstigt.
Ja, sen fick jag ju ett grattis från scen också, Heavy sa att han skulle hälsa hipphipp hurra till josefine som fyllde 16 idag (igår).  Haha den ni.
Och en autograf där det står grattis från pekka och heavy, rätt coolt ;D haha

idag blir det kalas igen, tror jag iallfall, vi får se hur det blev :) Annars kommer sandra hit en vända. 

Och i morgon börjar jobbet ja,,, jordgubbar i år igen. Men nu är jag VERKLIGEN i behöv av mer pengar om jag ska köpa en kamera, så de är bästa jag plockar på :P Får ju sällskap av amanda iår och henne är det säkert fart på ;D hhaha

Nej, ha det bra tills vi hörs igen! :*

Kommentarer
Postat av: amandaN

jajjemen, jävlar vad jag ska plocka ;D haha

2009-07-05 @ 13:00:41
URL: http://amaaaandan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0