bad girls bad girls what she´s...

Haha sådär ja, nu har mina små vänner åkt hem. Vi har haft asroligt. badgirls var vi sent på natten, vad vi gjorde kanske jag inte borde skriva ? Vi var iallfall till åktjärn och badade och spelade in titanic ;D De ni, kommer säkert på youtube senare, så då får ni väl se då. Riktiga skådespelare alltså. Sen såg vi film, käka godis och pratade, jättemysigt. Körde sannnig eller konka fast bara med sanning, och då somna jag. De var typ ingen som hade några frågor :P

Idag suger vädret verkligen. De har fan regnat hela dagen, men vi drog till åktjärn ändå och badade i några minuter. jag hann knappt i innan jag skulle upp igen, och de är inte likt mig. Seriöst hur jävla kallt som helst.

Nu ska jag snart till mamma. Fast först ska jag ta mod till mig och ringa Hildur eller vad hon hette och säga upp mig från jobbet. Vi åker antagligen till Orsa nu till veckan, då är de ändå ingen idé att fortsätta plocka. Det var ju tur, nu slipper jag säga att jag slutar för att jag är trött iallafall ;D

Nej, jag borde väl plocka ihop allt som ska med till mor min nu. Skriver senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0