27/7 - 09

Godmorgon! Sov lite väl länge jag som skulle upp till 10, men skönt var de. Träning halv 4, så bussen går om 2 timmar. Hatar när träningen är mitt på dagen, då hinner man inte med något typ... Men skitsamma, kul är de iallafall :D

Förresten så såg jag, amanda, sandra, linn och cattis på harry potter i går ju. Ja, den sög på riktigt. Jag tyckte den var skitdålig. Den handlar mer om  kärlek än sånt som den har handlat om i tidigare filmer ju (kommer inte på ngt ord på vad den har handlat om tidigare..). Det var lite irriterande, om jag visste att den var så dålig hade jag inte lagt ut 95 spänn på att se den.
Nej, nog pratat om harry potter, vad händer under veckan? Min är rätt full skulle man kunna säga. Idag är de träning, och som sagt hinner man ju inte med mycket annat när den ät mitt på dagen. Imorgon ska jag, amanda och sandra ha spakväll, köpte oss ju ansiktsmasker när vi var till borlänge, har redan gjort slut på en, men den andra ska vi ha i morgon. Sen ska vi fixa fotbad och sånt. Ja, självklart lite bus också ;)
På onsdag är de träning igen, och sen antar jag att jag ska packa :P För på torsdag drar vi iväg till karlstad jag amanda och hennes familj. Sun cup börjar inte förs på fredag, men vi åker en dag tidigare för att shoppa och så :P Det verkar nästan som att mamma, roger och allihopa ska med också, för vi ska till gävle och kolla på husvagn innan torsdag så dom har den då. Så jävla sugen på en så de är inte sant :D Får hoppas de blir en, kan ju vara kul att dom är med dit ändå, skönt att "komma hem" till en egen husvagn och äta mat liksom :P
Jaja, vi ska då ha jäävligt kul i karlstad hela laget iallafall! ♥

Nej, ni ska få mer bilder sen helgen, fast ni kan ju lika väl kolla på bdb, där har jag några fler :)

puss

Kommentarer
Postat av: Amanda F

Mamma tyckte att du skulle sova hos mig på onsdag till torsdag, för vi ska åka ganska tidigt :P <3

2009-07-27 @ 14:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0