goddag

Min sovmorgon vart längre än menat. Jag gick inte upp förs kl var ungefär 12:30. Men nu är jag i allfall vaken, har ätit en ganska onyttig frukost tyvärr, plus att farfar redan har varit hit med pannkakor som farmor stekt till oss. Så ja, mätt är jag.
Jag har fortfarande inte varit ut, men snart drar jag ut och kollar om jag har nog med motivation för att ta lite bilder (tyvärr blir det dock med mobilkameran, då jag inte vet vart jag gjort av min kamera). Antagligen kommer att spela lite pingis inne i höladan med Hugo, Elvira & grannen Anna.
Pappa är på jobbet, han kommer nog hem vid halv 5 ungefär. Och ungefär halv 6 åker han och Hugo på hockeyträning igen, så pappa ser man inte mycket av dessa dagar. Men när han kommer hem ska vi i allafall baka både semlor och en riktigt smaskig kladdkaka som han sa. Det blir nog riktigt gott. Tänkte ge er recepten på de också, men det får bli om några timmar.
För nu ska jag ner och sätta i linserna, och så ska jag ta mig ut.
Kram så länge
Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0