...eller inte

fullproppad dag, eller inte. Det kan nästan verka så eftersom jag inte ens har tagit 10 minuter av alla dom minuter jag suttit framför datorn till att lägga in ett litet inlägg. Hihi, de får komma nu ist.

Ja, egentligen har jag inte suttit vid datorn så länge, en timme kanske om vi lägger ihop all tid. För resten av tiden har jag tillbringat med mina kusiner och lillasyster.
En massa bråk, de är ungefär så man skulle kunna sammanfatta dagen, och det har jag egentligen ingen lust att blogga om. De är inte alls så intressant att läsa. Men ska jag avsluta här blir inlägget inte längre än, jadu, inte långt i allfall så jag får hitta på nånting kul att skriva.

Jag såg på "lie to me" för nån timme sen. Det var ju faktist riktigt bra. Jag vet att jag inte kommer att följa det, eftersom jag har så jäkla svårt för att komma ihåg när programen är.
Förresten så skulle jag vilja veta dag tid & kanal till 90210. Jag missar det jämt, och anledningen är att jag tror att jag vet när det är, när jag i själva verket inte har en aning.
Vad följer ni för program på tvn? kan va kul att veta

Förresten har jag kommit på en till sak. Jag är ju värsta pojk-flickan. Ja de har väl dom flesta vetat länge, men de är ju skittråkigt! Om man hittar massa fina kläder,skor och väskor så känner jag alltid att : nja, de där är inte min vanliga stil, så skulle jag ta på mig det skulle de bli för olikt min vanliga stil. Jag KAN inte ändra stil. Jag vill men kan inte. Jag går alltid omkring i min blå täckjacka eller vad man ska kalla den, det går inte att ha en snygg väska till den, för då blir den inte snygg. de är lite tråkigt som sagt, den som kan få mig att våga byta stil, hjälp mig då !

Just de, jag sitter ju hemma vid mamma nu. Pappa & Hugo kommer snart hem från deras match och hämtar mig. Då blir de hem och städa. jag lovar mig själv.

Men nu är de dags att avsluta, måste hinna stänga av datorn innan dom kommer, och säga hejdå till mamma.

kram josefine ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0