vad som är jobbigare än ett förhållande? ..

Det finns en sak som är jobbigare än ett förhållande, att vara ensam ...


Detta har varit en sjukt jobbigt dag vill jag lova. Mickis kom hit igår, därför jag inte bloggade mer. Vi skulle iallafall plugga, och ja de vart väl lite, klarade iallafall båda proven idag. fast skulle nog mest säga att det blev mycket prat. Vi har pratat skit om alla så ni behöver inte känna att ni blev bortglömda, jag lovar ;) nejdå, men känns som jag har gått igenom hela mitt liv och hon sitt, och de tog ett jävla tag också, för vi somna nog inte förs efter 3 inatt, kan va därför vi va något trötta i morse. Så fruktansvärt plågsamt att ta sig upp, men tanken på att de var prov fick iallafall mig att resa mig. Lika bra att få de gjort nu liksom, ist för att gå hela jullovet och tänka på de..

ja, har iallafall gått som en levande zoombi i skolan, men slutade 11 så de va rätt skönt, skjuts hem fick vi också. Så när vi kom hem slog vi oss ner i våran obekväma soffa, men spelade nog ingen roll för fort gick de då att somna. Annars har vi legat framför tvn hela dagen, och tro mig, jag hatar tv, de är fan bara jobbigt att kolla.

Nu orkar jag inte skriva mer. Hör säkert av mig senare.

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0