typ inga lektioner....

Godmorgon. Sitter i skolan nu, kom precis hit och då fick jag veta att vi inte har lektion förs kl halv 1 ändå, blää. Och förlåt förresten för jag inte bloggade igår, men våra datorer hos pappa suger så de är inge kul. Iallafall hade vi ju bandy igår, de va faktiskt roligt, för jag va med själv den här gången och lekte både indiansmyg, spela bandy och evighetsstaffet. Evighetsstaffen va nog de jobbigaste jag har gjort på jävligt länge, eftersom de bara va två personer i vårat lag som sprang , haha

Idag ska jag och farmor till järna och köpa garn och stickor så jag kan börja sticka min mössa ;) haha den kommer nog bli jättebra eftersom jag är så grym på att sticka ... ;)

ja, men ska försöka höra av mig igen idag, har ju vart lite dåligt nu.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0