tripp till mora

Nu är jag hemma från mora. Tyvärr mår jag piss och köpte inte en enda julklapp, och inga kläder till jul heller, så de visar sig väl vad jag får dra på mig, nått förhoppningsvis. Jag ska iallafall bara köpa en julklapp, resten köper jag tillsammans med pappa, eller han betalar och jag låtsas att jag har valt ;)
Iallafall tror jag att jag måste va hemma ikväll, för jag vet inte om jag orkar dra iväg nånstans. Skulle ha vart till järna, men nae :/ Får väl sitta hemma och äta hasselbackspotatis och fläskfilé, de är rätt gott ju.. plus att jag och beja ska göra värsta goda salladen! Så ja, hemmakväll igen. Förresten är jag hos pappa, vilket betyder att jag bara har dåliga datorer, så blir inte så mkt blogg, men nått kommer väl då oc då :)

vi hörs när vi hörs! :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0