tjohoo

Juldagen va bättre ä julafton iaf. Vakan runt 1 tror ja, spela buzz med pappa och beja, jag vann självklart ;) disneyfrågor... haha
mamma kom och hämta oss och vi åkte till äppelbo, åt mat och så, spela wii med amanda, vann såklart igen, på mario kart, och facebook sa att jag bara va 12 % lucky liksom ;s haha ;p sen körde vi paketspel som vi inte hann med igår, då hade jag inte lika mkt tur, fick ett paket pennor, hur kul är de liksom ;s hahah dom fick amanda av mig, tyckte hon skriver mkt, så hon behöver dom.. ;) Iallafall vann jag på nå kortspel sen också, chicago, eller vafan de heter och hur de stavas, fyrtal i ess, de är rätt bra, tydligen, kan inte sånt där men :)

Nu försöker jag iallafall få med mig elin ut, och klockan är kvart över två, lite sent kanske, men bättre sent än aldrig ;) får se om hon lyckas komma iväg :P

puss och godnatt på er ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0