saker som jag faktiskt ser fram emot

Nu har sandra sagt åt mig att börja tänka positivt, vilket jag själv håller med henne om att de behövs, så nu kommer sånt som jag jag faktiskt SER fram emot! ;)

  • Jullov. Jag slipper gå upp tidigt och vara grinig hela dagen, positivt för både mig och alla andra ;)
  • Julafton. Ser inte fram emot julafton, men trots allt så kommer iallafall stockholm/örebro/solefteo(?) kusinerna kommer till vansbro, de är ju inte varje dag vi ser dom.. sen vet jag iallafall en bra julklapp ;)
  • Nyår. De känns som att nyår kommer bli bra, vart jag än tar vägen så ska jag ha roligt!
  • Mellandagsrea. haha, ja alla älskar väl typ att shoppa, och efter jul är väl typ ända gången mer än efter sommarjobb som jag har pengar.
  • Rea efter nyår... efter nyår får jag låna en lägenhet i borlänge om jag har lust, vilket betyder att jag kan gå hur jag vill ner på stan, några dagar i borlänge kan bli kul...
  • Skolan börjar. Låter väl inte så kul, men ärligt talat tycker jag inte de är så dåligt med skola, visst jag hatar dom flesta ämnena, men hur som haver har vi kul typ jämt.
Nu allesammans ska vi se positivt på allting!


Kommentarer
Postat av: Sandra nyberg

Duktigt, du ska se att du klarar de här fint :D

2009-12-18 @ 23:40:00
Postat av: Anonym

Kolla in denna bloggen --> http://vaknawiththevoice.blogg.se/

En hel blogg som ENDAST handlar om Vakna Med The Voice-gänget och själva programmet!

MISSA INTE!

2009-12-18 @ 23:52:29
Postat av: Anonym

Positivitet gillas :)

2009-12-19 @ 00:15:16
URL: http://dahbitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0