roligt igårkväll!

vart en bra kväll igår, nog för att jag inte va så jättepepp, men de va trevligt ändå :) haha Tror jag börja gå hemåt kl 3, och jag har nog aldrig i hela mitt liv gått så fruktansvärt sakta, de va typ nå människor som följde efter mig i början, så då gick de rätt fort, men sen snigelfart igen. kanske la mig halv 5, så ja, som jag sa, INTE fort! :p
Idag vet jag inte om jag ska ut, vet inte om jag orkar, men de visar sig senare hur det blir.

Aa just de, sen vann ju erik också :s Men calle kommer lyckas bäst, de vet jag! Är ju alltid 2orna som får mest framgång! :) Nu lär jag ner och hjälpa beja med nånting, ska på kalas tror jag...

puyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0