Orättvis värld

Sammanfatta dagen lite snabbt nudå. Tycker den mesta har gått åt till massa tjaffs, men har även hinnit gjort prov, och fått tillbaka prov, klätt julgran och gjort en jävla massa matte. Hade sovmorgon idag med ;) enda dagen jag har fått ta mig upp tidigt va i tidsdags, annars har vi börjat 10 varje dag, de är rätt gött. I morgon är vi till och med lediga, iaf BF09, dom som vill. De va de allt tjaffas handlade om. Skulle nämligen ha haft en lektion i morgon, och då tänkte vi att vi kanske kunde jobba hemma, så vi slapp gå till skolan kl halv 1 och sitta där till 2. Svenskalärarna gav ledigt till 3 stycken i våran klass, så då trodde vi väl att vi med skulle få det. Men när vi frågar så får vi ett rakt nej. ! Asså, varför ska dom få gå hem och inte vi, när vi ändå ligger i fas, och till och med långt före dom flesta? Vart iallafall tjaffs med rektorn, och ärligt talat tycker jag vi har en jävligt orättvis skola, ialalfall idag.. haha
Men strunt i det, vi fick va hemma i morgon tillslut vi med, sköönt.
NK provet kan vi kasta i soptunnan direkt. Man skulle ha över 5 poäng för att iallafall få ett omprov, tror inte ens jag lyckades med det.. skylla mig själv liksom!

ULSprovet gick iaf rätt bra, VG på varenda fråga ;) så de vart VG.

Nu lär jag färga håret på mammi, sen träna, sen får vi se vart jag tar vägen ;) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0