nu ni får ni en sammanfattning, tror jag :)

Hela dagen har gått åt till att sova känns de som, tråkigt, men jävligt välbehövligt, värre huvudvärk har jag aldrig varit med om.. Fast ja, jag gick hem till farmor klockan 2 typ, eller halv 2 kanske, då slog jag ner huvudet direkt kan jag lova, och de väl inte förs då jag kunde få sova på riktigt. Känns som jag har varit vaken hela natten fast jag nog har sovit en del. Skit samma. Hem kom jag väl tillslut, och nu har jag alla mina grejer hos mickis, eftersom jag strunta i och hämta dom. hahah usch va rörigt, jag vet inte ens vad jag skriver xD

Imorgon ska iallafall jag och mickis ut och julhandla, och köpa pizza, va ju sugen på en sån i morse, men fick en crazycow ist, ni vet en sån där milkshake, den va iallafall billigare, och jävligt god den med..

Nej, kanske borde ta och lägga mig nu igen, känns som de.

puss och godnatt på er :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0