My story about bandyn ;)

Nu är jag hemma igen och ska berätta om bandyn. Vi i BF fick såklart slå ihop oss med teknikerna, så vi var 14 st i laget, och eftersom dol flesta programen som vi spelade mot iallafall bestog mest av massa klumpiga killar, 10 meter höga fick vi tjejer självklart inte spela mkt, tror jag va ute typ några minuter på ca 5 matcher tror ja de va. Ialalfall så lyckades vi komma trea, jävla synd vi inte kom till final asså, brydde mig verkligen så mkt.. haha jag va då jävligt deppig iallafall, och vad de beror på skiter både jag och ni i, seriöst.
Iallafall hade jag desto roligare med tjejerna nyss, vi spelade typ bara bandy, och de är fan roligare med dom som inte skjuter av en bena, men såklart ska dom till och tjaffsa massa sista gången, vad ska jag göra då liksom ? jaja kul va de iaf. Nu ska jag ner och dricka pucko och in i duschen, sen läggdags.
Har nån jäkla dans i skolan i morgon också, är de nån som vet vad dom menar med dans?? Jag vill inte dansa, men strunt samma..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0