much update ;)

Det här blir sista inlägget idag. Mamma och roger stack ju iväg på julfest så jag och Virus vart barnvakt till lillungen. Vi la henne för nån timme sen, och hon har bara vaknat en gång! helt otroligt. Så vi fixade tacos och kolla Idol. Beja tyckte de va konstigt att äta tacos med bara mej, så då tyckte jag de med, asså sen hon sa de.. äsch kan inte förklara dedär riktigt. Nu sitter jag iallafall här och lyssnar på idolerik. Till och med jag har blivit kär nu. har itne tyckt han har varit nånting innan, men nu jävlar vart jag kär. När han sjöng run to the hills, asså jag dog! Sa typ oj flera gånger och beja sa att jag inte fick eftersom jag inte tycker han är bra ;) haha Men jag håller fortfarande på calle till final, men erik kan väl få va med han där då. Tove kan dra hem...

Ja, de va ju inte mening att jag skulle skriva så pass långt, men vafan. Nu ska jag dra ner och kolla på möller, han suger men vafan. Sean Banan är väl fortfarande med? Han är rätt bra asså ;)

Puss och godnatt på er! :)


kor gillar gräs - sean banan också .... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0