mitt lilla julinlägg!

Istället för julmat har josefine käkat massa halstabletter som gör så tungan domnat bort, och druckit te. Nejdå, lite mat har jag allt ätit, eller ok, mkt mat har jag ätit ;) Imorgon lär jag inte kunna få fram ett ord, har något smittat josse med halsfluss måntro? uscha

iallafall vart julafton ungefär som jag trott, fått många bra julklappar, men de är liksom inte allt, saknas stämning. Usch känns som jag har suttit och deppat hela dagen utom när jag börja gapskratta åt tomten för han ville skaka hand, hmm, kan ha varit lite trött då, eller så hade jag druckit för mkt glögg.. Ja, sen tycker jag lite synd om Beja också :/ lilla gumman. 

Iallafall kom jag hem och vann över hugo, pappa och beja i buzz ;) beja kallar mig jävla f*tta bara för de :o kan de va så att vi är dåliga förlorare hela familjen svensson/nilsson kanske? förutom jag då förståss.

Nu ska jag lägga mig och gosa med mitt nya täckte. Såååå skönt. puss på er! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja du va inte ensam o få täcke iaf...

2009-12-26 @ 01:21:30
Postat av: josse

vet.

2009-12-26 @ 18:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0