mitt 2009

O herre gud, min dator laggar ihop totalt snart. Inte den jag hade 70 virus på, utan stationära, så nu funkar väl typ ingen av dom, men ska väl försöka lyckas få in ett litet inlägg.

Gjorde ett sånt här test på bilddagboken som vanligt, om året 2009, så gjorde en bild med massa bilder från året.
Jag tycker året har varit bra, så de ska bli läskigt med ett nytt säger vissa, eller så har året varit skit och hoppas på ett nytt år så man kan börja om. Men hallå, vafan spelar de för roll vilket år de är? De är väl lika bra eller dåligt ändå, eller ? ;) Tror inte nån blir och nå bättre för att man byter kalender liksom. men vi får väl se ;)


De här är iallafall mitt 2009:

- massa fotboll
- stugan i vassgårn med amanda
- sommarjobb, jordgubbsplockning
- födelsedag och vnf festival
- bandyturnering med 9c
- klassresa med 9c
- bakning med klassen
- skolkortet nian
- skolavslutning
- Fotbollsturneringen med mina brudar ;)
- fest, här och där och överallt.
- Orsa
- V-simninen
- pepecup
- Storänget, alla gånger
- midsommar
- Höskullen
- älven, grillning och mys med mandis och sandris.
- BF09, gnupen, heter de så?
- Bandy med småtjejerna
- många nya vänner

Med mera..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0