lucian levde självklart inte upp till våran... ;)

Skoltime igen. Var nyss och kollade på lucian med niorna. Självklart levde dom inte upp till våran show förra året, men ja.. ;) Nu blir de väl de här grupprummet med amanda till halv 1, då är de bara svenska kvar, sen lär jag hem och ta ut simon! Ikväll blir de hockey med mickis iallafall, så inge IDOL, men klarar mig med bara reprisen, är inte så jätteintresserad faktiskt, bara Calle vinner så är de lugnt !! :) Efter hockeyn får vi väl se vad som händer, nånting blir de iaf. Och tror jag struntar i att följa med pappa till borlänge i morgon, för ja, de vet vi ju hur de slutade sist .... hahahah!!

Men vi hörs säkert när jag kommer hem! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0