långt inlägg för en gångs skull :)

Usch känner mig så sjukt uttråkad, har suttit och kollat igenom bilder sen i somras, längtar helt plötsligt inte efter julen, haha ja jag är seriös. Har alltid älskat julen, men iår känns de plötsligt inge kul. Föräldrar som är skilda, vilket betyder att jag antingen måste välja på att vara aningen hos den ena hela kvällen, eller byta efter typ halva dan. Nog för de har varit så i en jävla massa år, men har inte tänkt på de förs nu, va jävla skönt de måste va med föräldrar som bor på samma ställe... Men spelar väl ingen roll hur lite jag längtar, måste väl ändå va nånstans, och de har jag inte bestämmt.

Nu är de snart dags för mammas pojkar, suger, men ända roliga ikväll. Sen är de nog bara duschen och sängen kvar för min del. Kanske sova några timmar inatt. Ja just de, hur blir de denna helg då? Vet att de är hockey och massa skit där nere, men lär ju inte få med mig amanda eftersom hon ska se idol ;) Förresten får jag nog inte ens gå ut, men tar nog vägen nånstans tillslut iallafall :)

Nej, tvn eller duschen va de ja, vet inte om jag orkar resa mig, sån jävla träningsverk som jag har :s

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0