kyrkan .....

haha ja de va ju inte bara en eller två som sjöng inte! Först va de typ nån gudstjänst fast dom va med och sjöng. Sen skulle man fika, sen massa kyrkmöss eller vad dom kalla sig, sen skulle dom äldre sjunga igen. Efter de luciatåg sen dansa runt granen. Sist men inte minst, (jag menar de, han va inte liten) tomten som skulle ge godispåsar till barna, och de tog e jävla tid!  Kul att nån förvarna mig för vad jag gick med på.
Fast ja de va väl skit samma, jag är hemma nu och lever, och är väl de viktigaste förstår jag. Tror jag satt och tänkte på en och samma sak i dom här två timmarna, de va väl de som fick mig att hålla mig vaken.......

Snart ska jag väl iallafall till pappa, vet inte om jag ska va hos han den här veckan eller om jag flyttar till farmor. Ujujuj va roligt dehär känns asså...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0